Mikas models

2012-09-29 @ 07:49:06
Tjosan! 
Här kommer jag med en nyhet till er! Igår bytte jag agentur till MIKAS! Jag velat hela veckan om jag ska byta till Stockholmsgruppen eller Mikas, men magkänslan sa Mikas! Kommer nog sakna Nisch lite för dom är verkligen en bra agentur. Anledningen till att jag byter är för att jag vill vara med i en större agentur och börja jobba utomlands mer. Det är ingen garanti hos Mikas förståss, men det ska bli spännande att få prova på något nytt!
 
Här kommer mina nya polaroider jag tog i veckan!
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska till Paris snart och undrar om du kan dela med dig av några tips?

2012-09-29 @ 20:06:23
Postat av: Anna

Ska till Paris snart och undrar om du kan dela med dig av några tips?

2012-09-29 @ 20:06:23
Postat av: mary-eve

WAOW , du är så otroligt vacker!

2012-09-30 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0