Systerkväll!

2012-11-18 @ 01:46:51

God kväll! Jag är absolut proppmätt efter kvällens galna ostbricka med syrran. Vi älskar ost båda två så detta var efterlängtat! Vi har sett på Pearl Harbor och haft det jätte mysigt verkligen!
Nu ligger jag är i sängen och försöker sova. Men det känns så jobbigt att jag inte varit i skolan på hela veckan så nu har jag gjort en "att göra lista" för kommande vecka. Det ser faktiskt inte så farligt ut som jag trodde! Har mycket kul framför mig ser jag :) god natt <3

Att göra vecka 47:
Redovisning religion (mån)
Inlämning psykologi (fre)
Filosofi läxa (tors)
Maila engelska uppgiften
Barnvakt åt tvillingarna (tis)
Skoplåtning (mån)
Casting (ons)
Smyckesplåtning (lör)
Skriva manus med emma (sön)
Beställa studentmössa
Fixa alla papper som måste postas och mailas!!
Intervjua och börja med layout till projektarbetet (hela veckan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0