Senaste dygnen

2012-11-16 @ 00:27:09

Nu undrar ni säkert varför bloggar hon inte? Har hon gått på semester eller blivit sjuk? Och där har ni också rätt faktiskt! Ska visa mina senaste dagar i bilderna här:
1. Stöööört god rabarberpaj på ett fik i Hammarbysjöstad med systern och pappa! Mysigt värre liksom!
2. I söndags firade jag och Mikael 6 månader (ja, tiden går sjukt snabbt!) med en romantisk fika på Grand Hotel och rosor <3
3. Bilden visar inte detta direkt men jag blev tvär sjuk. Fick galna smärtor i hela kroppen så jag fick åka in till akuten. De hittade inte vad som var problemet utan tryckte i mig massa smärtlindrande istället.
4. Nu är Florens är med mig här hemma och sover och sover och myser och myser.

Mycket mer har inte hänt, men jag är bokad för en plåtning nästa vecka och missade en casting pga av sjukhuset :( typiskt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fint <3

2012-11-16 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0