PUB

2012-03-25 @ 23:07:16
TITTA VAD SOM kom ut idag! Den här helgen kom både gallerian jobbet och PUB jobbet ut! Har själv inte sett bilderna som sitter uppe i Gallerian än, men de här stötte jag på i tunnelbanan på väg hem. Ser ni förresten vilken cool skog jag sitter i? De hade verkligen byggt upp en hel skog i studion och jag hade faktiskt picknik på riktigt där. Det kan man inte tro!
Annars har jag haft en otroligt bra helg. Varit på en så kallad encounter, översättning "ett möte med Gud". Helt otroligt vad Gud talat till mig den här helgen och jag är så stööööööört tacksam för allt som han har gjort i mitt liv. Går inte med ord att beskriva! Älskar dig Jesus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0