Tröööt

2012-07-12 @ 22:00:40
Tjenare!! Jag är så fruktansvärt trött, men tänkte köra en kort uppdatering av livet just nu innan jag kastar mig i sängen. Igår gjorde jag Make Up Store plåtning för deras tidning och idag plåtning för magasinet OM. Make Up Store jobbet försov jag mig nästan 3 timmar till, alldrig gjort det förut! Woooaa! (någon gång måste ju vara den första, eller hur?). Men sen gick plåtningen bra och vi gjorde runt 8 beauty bilder tror jag (beauty bilder är close up på ansiktet med fokus på smink). Blev klara sent på kvällen och hann sova nästan 3 timmar tills det var dags för nästa jobb.
Plåtningen för OM, även den beauty plåtning, gick lite snabbare eftersom det bara var 3 bilder som skulle göras. Skönt, men nu är mitt ansikte hel förstört av allt smink som ska av och på hela tiden. Skönhetssömn här kommer jag! 
 
Juste - gjorde en plåtning för clarion hotel förra veckan som jag inte berättat för er, visar såklart de bilderna när jag ser dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0