15-08-12

2012-08-15 @ 11:22:27
Tjosan! 
Jag kom precis från skolan, har varit och gjort en prövning för matte B som jag failade. Det tråkiga är att det här provet inte gick mycket bättre det, även fast jag pluggat och fått expert hjälp av Mikael. Vill verkligen inte ta studenten med ett IG så det lär väl bli fler prövningar det här året, suck. Får lita på pappa som peppa mig och säger att jag har andra talanger än matte, haha.
Hur som helst så ska jag idag försöka få lite saker gjorda. Har en intervju för ett finsk magasin jag måste svara på och ikväll ska jag förbi agenturen och hämta setcards och casting schema inför fashion week som snart börjar. Ikväll ska jag och Linnea ha tjej-myys! Det var länge sen nu, för länge sen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0