Q & A

2011-09-04 @ 14:27:00
Elsa: Det känns som att du jobbar men att vi inte får se alla bilder och så som du gör? Kan inte du visa allt du gör?

Svar: Jag visar allt jag själv får se! Har flera jobb som jag väntar bilder från. Plåtningar gör man oftast långt innan resultat ska visas. Då får man alltså vänta väldigt länge oftast.
De jobb jag väntar bilder från just nu: Plåtning för märket Wieslblad (2012), lookbook Patouf (2012), testplåtning med Pelle Lannefors, "är med" i två scener i filmen Blondie som har premiär i vår, och omslaget till tidningen SOFO (i september!). Ska göra en miniintervju med Devote's modetidning snart också, ska bli grymt kul!
Anonym: Vad är det bästa du vet? och ska du satsa på modellandet sen också?

Svar: Det bästa jag vet, ingen svårt fråga. Gud! Han är det som betyder mer än något annat i mitt liv. Vet inte vad jag skulle vara utan honom. Att umgås med Gud är det absolut bästa det vet! Kunna känna att jag inte behöver oroa mig för nått eftersom jag bara kan fråga honom som vet det bästa i alla lägen ♥
Om jag ska satsa på modellandet.. nja vet inte riktigt. Inte enbart i alla fall eftersom man bara är modell till en begränsad ålder. Däremot kan det öppna upp dörrar för annat inom samma branch.
Älskar ju teater som jag gjort ända sedan jag föddes. Min familj, kompisar, djur, kläder, styling, hårprodukter, fotografering, redigering, inredning, baka och smink är saker jag gillar att hålla på med. Tycker det är svårt att hålla mig till en sak. Skulle gärna vilja göra lite av varje och vara på flera ställen hela tiden. Blir alldeles för restlös av att vara still!
Juliee: vad finns det om dig som är konstigt som vi inte vet? finns det nått som du är rädd för? gillar du maria montazami?

Svar: Haha, vilka roliga frågor. Tror det är en hel del som ni inte vet om mig som är konstigt. Skriva ett inlägg bara om det? Nej. Men ett udda intresse som inte många vet är att jag gillar valar. Ja, ni hörde rätt. Tycker de är jätte häftiga djur! Skulle både vara en dröm och en mardröm att träffa en blåval!
Är rädd för katter och fiskar. Har inte någon annan fobi eller så. Inte mörkrädd eller bacillskräck. Katter och fiskar avstår jag gärna från!
Maria Montazami, haha. Kan egentligen inte säga så mycket om henne eftersom jag inte känner henne. Men utifrån det man sätt på TV kan jag tycka att det är coolt med folk som vågar sticka ut ur resten. Om det är en image eller hennes personlighet kan jag inte säga. Men att vara sig själv och visa vad man själv är kapabel att göra tror jag alltid att man vinner på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0