Questionary

2011-11-30 @ 13:04:00
Nu försvinner jag ett tag från bloggen. Hur länge vet jag inte. Den tiden det tar att samla tankar och idéer för att göra den här bloggen BRA. Jag vill ha min egna nisch, inte bara slö skriva lite då och då. Om jag ska blogga ska det vara något jag verkligen gillar och tror på.
Sååå, för att göra det här bra behöver jag ER! Vad får er att läsa en viss blogg? Vilka egenskaper bör en blogg ha? Hur ska bilderna vara? Hur ska designern vara?  Och framför allt, VAD ÄR ROLIGAST ATT LÄSA OM? Vill veta vad ni vill! Sedan blir det en renovering här på bloggen och sen...sen kommer jag tillbaka!
Photo: Nelly.com nyår, last year


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag gillar din blogg för att den har mycket fina bilder och korta men roliga inlägg om enkla och intressanta saker. Eftersom du håller på mycket med modellande, foton och sådant är det ju en egen idé du kan utgå ifrån, om du vill. Lycka till!

2011-12-03 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0