You'll always find the hidden roses

2011-03-04 @ 18:35:16








Pictures: 1 and 4 by Linnea, 2 and 3 unknown.

Denna dag har varit toppen, förutom att jag fick reda på att jag måste sy min rygg!!!! (AHHHHHHH!!!! VILL INTE. Vågar inte! Buuuäähhh!) För en vecka sen skärde jag typ upp ryggen (?) på gympan. Vet inte riktigt hur jag lyckades men nu måste jag sy och jag är livrädd. Vill ha morfin när det ska sys!

Annars har det varot riktigt mysigt idag! Scones med Linnea, träning med min syster, en casting, och nu blir det kyrkan en fredags kväll! Kan det bli bättre liksom? ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

vad romantiskt o fint

2011-03-06 @ 18:21:01
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0