Twilight Operation

2011-03-20 @ 22:39:49




Igår kväll kilade Linnéa och jag iväg till medis där det skulle hållas det så kallade "Twilight Operation". Det stod att man skulle komma utklädd (kopplat till twilight såklart) så Linnéa och jag slängded snabbt på oss lite svarta skynken och målade oss vita med teater sminkning. Lite pinsamt på tunnelbanan ;)
Roligt var det! Träffade andra twilight fans och drack blod bål, scary.

Det här med att vara ett fan tror jag inte att jag skrivit om på bloggen än. Men eftersom det är en stor del av mig och det jag gör så kommer det nu att få ta mer plats på bloggen! (välkommen nya katerogien "Fan-moments"!)
För er som undrar vilket slags fan jag är så kan jag säga: JONAS BROTHERS. Utan tvekan. Älskar även Twilight, Justin Bieber, Miley Cyrus, Selena Gomez, Demi Lovato... ja ni fattar... Oskar linnros....


På onsdag blir det förpremiär till Justin Bieber's film "NEVER SAY NEVER"! TAGGAAA!!!

Kommentarer
Postat av: lissa

cool bild:)

2011-03-21 @ 20:22:56
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0