A place in the city

2011-03-11 @ 22:39:48





Picture: me by Linnéa

(Kavaj hittad i mamma's garderob, linne second hand, halsband någonting som jag plocka ihop?, tubhalsduk någon random butik här i Stockholm, shorts Linnéa's, skor Zoe och den nya väskan från Cubus)

Här kommer dagens outfit! Lite lagom sent sådär...

Annars då... jag sydde ryggen idag!!!! Jag skar (?) ju typ upp ryggen för 2 veckor sedan på en gympa lektion när jag gjorde situps och nu var jag tydligen tvungen att sy. Jätte läskigt! Låg och darrade hela jag när jag såg bedövningssprutorna... Men det gick bra ändå. Känns konstigt och det gör lite ont att ha stygn i ryggen men det är riktigt najs att inte träna på 10 dagar! Wiho! :D

Kommentarer
Postat av: Mark

Stockholm.. Jag älskar hur de glor i bakgrunden på första bilden

2011-03-14 @ 09:15:16
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0