Packing!

2011-06-08 @ 22:49:08


Som vanligt har jag skjutit upp packandet till natten innan. Varit upptagen med scones ätande hela morgonen med Linnéa, jagat lärare, tömt skåpet, tagit en mysig fika med vännen Agnes, lämnat mina söta hundar hos hundvakten och varit på Felicia's studentmottagning. Härligt dag! Och ännu mysigare blir det med tanken på att vi åker imorgon bitti! Har flera papper fulla med massa NYC tips som mamma och jag ska försöka trycka in på dessa 8 dagar. Kan inte vänta alltså, tror inte ni fattar hur taaaggggaAAAAaad jag är!!!!!!!!!!

Och både systemkameran och mac'en hänger med måste jag passa på att säga! Så det blir bloggande från andra sidan atlanten i en vecka nu! Dags att packa igen! peace out xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0