On my way out

2011-06-13 @ 17:08:00


Empire state building, 5th avenue, shopping och skaldjursmat avklarat hitills på dagens schema. ÄLSKAR NYC säger jag bara. Starbucks flera gånger om dagen, och shoppingen ... dör. En stad för mig helt klart! Favoriterna hitills har nog varit Soho (jätte bra shopping), madame tussaudes kändes bra att få strosa omkring i en kväll eftersom jag bara kunde se Nick Jonas siluett i bilen (ja, det är sant), ett sushiparadis som jag glömt namnet på, empire states utsikt helt klart och mina köttsår till skavsår är ju grädde på moset! Vet inte hur jag ska beskriva alla mina skavsår med ord, haha. Går ju hela dagarna så varje kväll haltar man fram till hotell entrén. Tur att en rad med plåster och bandage underlättar smärtan lite iaf.
Dags att dra ut på på manhattans gator ännu en gång, men nu för att se musikalen "Billy Elliot"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0