New York - You Stole My Heart

2011-06-10 @ 03:38:49
Inte bara att jag visste att jag skulle älska New York, jag trivs som en fisk i vattnet här!

Pulsen här är helt underbar. Jag är född för storstäder, så är det bara. Nattshopping, varför inför man inte det i Stockholm liksom? HUR MYSIGT SOM HELST att gå runt i stan 11 på kvällen med en starbucks i handen och kolla på kläder. Hur bra är inte det?
Och vilken stad om inte NYC har Zumba mitt i gatan? Det såg så sjukt roligt ut, typ som friskis & svettis fast mitt på gatan i New York.
Älskar redan staden och alla härliga människor i den! Imorgon bitti (om några timmar alltså) ska vi till till en stor outlet och sedan drar jag iväg på min första casting i New York! Passar på med lite castingar när man ändå är här.
(PS. Jag är ju bara för smart, glömde mitt minneskort till systemkameran i datorn hemma! Ska försöka hitta ett nytt imorgon så att jag kan lägga upp massa bra bilder!)

Kommentarer
Postat av: Annette

Men gud vad söta ni är! Vad härligt det låter! :) Det stora Forever21 på Broadway måste ni gå till. När jag och min kompis Ylva var där för ett par år sen spenderade vi x antal timmar där. ;)



Förresten, Fanny, skulle du kunna göra mig en tjänst? Om du ska till Victoria Secret, skulle du kunna köpa någon härlig lotion, en body splash-spray och ett läppglans till mig då? Om du mailar mig kan jag sätta in på ditt konto. Eller så får du pengarna när ni kommer hem. Det skulle vara supersnällt!



Jag tänkte vi kunde ha släktträff på min innergård i Hornstull när ni är back in town. Hälsa Carina!

puss o kram

2011-06-10 @ 13:23:39
Postat av: Annette

Och lycka till på castingarna också! :)

2011-06-10 @ 13:25:00
Postat av: Linnea

Åh vad underbart ni verkar ha det! Ha det bäst! :*

2011-06-11 @ 20:41:45
URL: http://teservis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0