New week, new possibilities

2011-02-21 @ 08:13:00

Picture by me

Japp, det är en nya vecka och jag börjar min med en skogspromenad :P Börjar skolan halv 12 så då kan man väl passa på att vara lite hurtig på morgonkvisten!
Den här veckan har jag bestämmt mig för att göra nått annorlunda varje dag. Så att inte varje dag blir lika varandra :) Jag gjorde samma sak en gång när jag var liten, då slutade det med att jag hoppade ner i en sopinkast. Snälla Fanny, låt det inte gå så långt den här gången!

Och juste, det skulle vara jätte kul om ni skrev lite förslag på hur jag kan förbättra min blogg! Vad är ni intresserade av att läsa? Vad vill ni veta mer om? Är taggad på att förbättra bloggen men då behöver jag också er hjälp om vad som ska förbättras :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Tack :) Allt väl? :)

2011-02-21 @ 11:45:39
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: siri

det är jätte kul att läsa om dina plåtningar och modelljobb. din blogg är så himla bra så det är svårt att säga vad som skulle kunna bli bättre. fast mycket uppdatering är ju alltid kul. hoppas du hittar inspiration någonstans :)

2011-02-21 @ 21:39:08
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHa... sopinkast??? förvånar mig inte dock :P :D

Din blogg är super tycker jag ;)

2011-02-21 @ 21:46:09
URL: http://teservis.blogg.se/
Postat av: :)

Tycker din blogg är bra! Många fina bilder. Kanske kan du berätta lite mer om dig själv också, lite kul saker man inte vet. Men annars fortsätt med många bilder och ofta uppdatering!

2011-02-22 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0