Frågor & Svar

2011-02-20 @ 08:29:00
Anonym:

Vilken linje läser du? är det svårt att kombinera modellandet med skolan? kan man ens åka utomlands och jobba under tiden man går i skolan? ;-)

Svar: Jag går Sam-Drama. Att kombinera modellandet med skolan blir ibland svårt, ja. Man kan ju bara ta ledig ett visst antal dagar. Men nu när jag går på gymnasiet är ju allt mer fritt så då blir det lättare att missa skolan. Man kan åka utomlands om det är en kort tid. Man måste ju själv ta ansvar över sin skolgång, prioritera rätt. Att åka iväg en månad skulle inte jag kunna göra eftersom jag skulle missa för mycket i skolan. Många modeller läser på distans vad jag vet, men jag tror ändå att om man vill ha en bra grund utbildning är det nog bäst att gå ut gymnasiet först :)

Siri:

Vilken linje går du på gymnasiet? :)

Svar: Sam-Drama :)

Kommentarer
Postat av: georgiias.blogg.se

mee too :D

2011-02-20 @ 13:03:55
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0