Style By Marina

2011-08-10 @ 00:59:45
Every step I take, bieber is following me ;)

Ph: Fotograf: Johanna Nyholm Stylist: Isabelle Håwi Make up & Hår: Susanne Winsa Modell: Jag
Såg precis bilderna från style by marina som kommit ut! Lägger upp fler av dom sen.
Som många av er säkert vet så har fashion week börjat. Vart ska jag börja? Igår var det heldag på f12 där jag gick en visning. Idag var det casting för en film samt visning för Camilla Norrback och på kvällen vernissage på f12 igen. Jag har träffat massa nischare och blivit fotad av olika streetstyle fotografer. Jag har gått fel på Grand Hotel så jag hamnade på en presskonferens för svenskt näringsliv.
Jag har gjort min del av fashion week, nu tar jag istället över rollen som åskådare. Det är roligt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0