crisscross

2011-04-27 @ 21:35:25


Har suttit hela kvällen och laddat ner musik till mobilen. Tar så sjukt lång tid ju! Funderar också på hur jag ska berätta om Indien resan för er. Ni anar inte hur svårt det är! En obeskrivlig resa helt enkelt.
Hur ska man förklara med ord hur rädd man var när vi fick reda på att terroristerna skulle "shout you like flies"? Eller när man såg ett barn kidnappas av en tiggare? Eller hur underbara alla barn var? Eller hur sjukt stört häftig resa Gud gjorde utav detta! Människor blev ju helade när vi bad för dem!
Ska jag kanske skriva mina "favorite moments"? Eller göra en 18 sidors uppsats om resan, för det är det som behövs för att sammanfatta detta!

Aja, nu ska jag skjuta upp plugget ännu en dag och sätta mig ner och titta på en film. Skräckis tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0