Castings

2011-04-12 @ 08:22:58


(Tröja H&M, virkade shorts H&M counscious collection)

Idag blir det först lite skola och sedan ska jag ännu en gång till vårdcentralen. Är det sjunde gången jag är där i år? Den här gången tror mamma att det är magkatarr, vilket låter lite galet. Beror det på stress? Hoppas iaf inte att det är det för jag orkar inte ligga med massa mediciner i Indien. Åker på Lördag ju!

Sen blir det två castingar under eftermiddagen. Agenturen Satoru (Japan) och Woman (New York, Milano, Paris).

(ps. ser inte jag ut att heta Lisa när jag har rött på mig? Har alltid tyckt det...!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med castings. Häftigt med en agentur från Japan. Lycka till!

2011-04-12 @ 16:34:22
Postat av: lissa

jag har magkatarr och det beror väldigt mycket på stress, alltid när jag har mycket på gång och oroar mig samt inte äter så bra som jag borde dyker den upp. Tänk på att inte stressa för mycket, jag vet, lättare sagt än gjort, men de kommer löna sig för magkatarr är inte roligt.

2011-04-12 @ 19:23:51
URL: http://chaison.blogg.se/
Postat av: ella

wow, tänk om du signar med women! det är en av de agenturerna som de riktigt stora modellerna är med!!

2011-04-12 @ 20:51:23
Postat av: La Prima

Haha, ja du ser faktiskt ut att heta Lisa! :) Kul!

Lycka till på castingarna. Men främst, hoppas du mår bättre och att det inte är magkatarr. Stor kram!/A

2011-04-13 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0