NELLY.COM

2010-12-25 @ 19:23:28
Jag var nere i borås och plåtades för Nelly's nyårskampanj, ca 1 månad sedan. MÅNGA timmar framför kameran, men kul hade vi allt! Så roligt att det blev en film av det också! Efter plåtningen fick jag taxi till hotellet (Göteborg) där jag fick sova några timmar tills det var dags att gå upp tiiidigt på morgonen för att åka tillbaka till Stockholm där skolan väntade.
2 veckor senare åkte jag tillbaka till Nelly där jag plåtades för deras nyhetsbrev, lägger upp de bilderna imorgon!


(Klicka på bilden för att komma till Nelly's hemsida)

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack dsm!:)

2010-12-25 @ 19:59:19
URL: http://amandakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0