LÄTTNAD MED STORT L

2010-12-14 @ 22:29:05
Äntligen! Idag hade vi terminsavslutning på musikalen som jag och Linnéa är/var ledare för. 13 barn var det sammanlagt denna termin, puuh! Huvudvärken har nu dunkat av allt skrik varje tisdag kväll i 12 veckor, men nu är det äntligen över!
Jag fick också en roll i pjäsen denna termin som handlade om jul och superhjältar! Jag var skurken Wera, haha. Men nästa termin slutar jag som ledare! Känner att det tar för mycket tid med all planering inför varje lektion, vilket jag inte hinner med längre. 1,5 år blev det allt som allt med musikalen, kul var det också!

Såhär såg scen smiket ut! Håret var då uppsatt i en stram knut samt andra kläder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0