Some update

2011-10-26 @ 23:02:54

Med tanken på att jag kanske just nu har bihålsinflamation, eller vad det nu heter, så skjuts nu ändå plugg-skottet. Några härliga timmar med plugg som sedan repeteras även imorgon så ser jag ljuset framför mig, höstlov. Men innan det händer det ju mer roliga saker! Idag var det genrep för Late Show som är nu på fredag. Ni får INTE missa det! Månaden händelse ju!
Imorgon bitti ska jag på läkarbesök för att kolla om jag har sån där infektion, vilket inte är lika kul självklart. Det ryktad även om att morbror min ska ha kalas och att det ska renoveras lite hemma på lördag. Det blir grejer det.


Kommentarer
Postat av: Annette

Morbror?! Jag visste inte att du hade en morbror. Här har man missat nåt. ;)

2011-10-29 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0