Lips of metal

2011-01-10 @ 21:30:05


PICTURE: ME BY MOM

Som jag skrivit innan gillar jag att klä läpparna väldigt mycket. Det är så snyggt! Men ibland har man inte alltid de läppstift man önskat att man hade. Då har jag ett litet tips!

Ta först ett lip balm och smörj in läpparna. Sedan tar du en ögonskugga med den färgen du vill ha på läpparna.
Ta ögonskuggan med fingret och lägg det försiktigt på läpparna. Lägg skuggan jämt över läpparna. Om du vill ha lite extra glans kan du antingen ta en lös glitter-ögonskugga/läppglans och dutta i mitten på både under och överläppen. Sen är det klart!

Detta är en liten nödlösnings grej som jag varit med om på plåtningar.
DET HAR nackdelar! Läpparna kan lätt bli torra så använd det inte ofta. Det kan också vara lite svårt att få det jämt på läpparna.
Men snyggt blir det!!!


Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka snygga bilder! Bra fotograf! Och bra modell! :)

2011-01-11 @ 21:24:05
Postat av: Amanda

fiiina bilder <3

2011-01-13 @ 16:42:39
URL: http://sweetpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0