Frågor & Svar

2011-01-26 @ 17:34:00
Sanna: Vilket härligt foto där du står bland stenarna i ljuset. Vart är det nånstans? Jag vill dit!

Svar: Den är tagen på västkusten i somras! Jag älskar västkusten, familjen och jag brukar åka dit nästan varje sommar. Saltvatten, fiskebåtar och sjöbodar. Vacker svensk sommar på ett lite annorlunda sätt!

Mollyva fint du gjorde ditt hår på bilden! kan inte du visa hur du gjorde det? vilka produkter?

Svar: Dessa bilder tog jag lite snabbt innan vi skulle börja plåta för nelly.com. Så det är inte jag som gjort håret utan en jätte duktig hårstylist som heter Matilda. Önskar jag var så duktig på just hår, men tyvärr... :P

Anonym: läste det där med kristen grej i Colombia - vad innebär det? låter spännande. har du någonsin modellat utomlands? och vad har du annars rest till för länder - vad tyckte du om de platserna? :)

Svar: Det är en jätte stor konferens och det kommer människor från hela världen. Församlingen där i Colombia har ca en halv miljon medlemmar. Jag vill inte gå vilse....
Vi åker ca 60 ungdomar från min kyrka. Det kommer vara massa möten större delen av dagarna och på kvällarna stora ungdoms konserter! Jätte kul kommer det bli! :)

Modellat utomlands har jag fakitskt inte gjort än, haft tillfällen men det har inte gått ihop eftersom man oftast är man borta 1 månad och jag har inte kunnat ta den ledigheten från skolan. Men jag hoppas att det ska bli någon modellresa inom kort tid!

Vilka länder jag varit i...ska försöka få med alla. Finland, Danmark Grekland (4 ggr), Spanien (4 ggr) England (2 ggr), Italien, Kroatien, Turkiet (3 ggr), Dubai, USA och Thailand (4 ggr) :)


märrr!: fina bilder verkligen :D! vart kan man köpa voug hodden :)? älskar din blogg!

Svar: Tack! :) Jag kan tyvärr inte svara på det eftersom det var en plåtning, brukar oftast inte veta vart alla kläder kommer ifrån, sorry.

Kommentarer
Postat av: Corneliusingelin

Very nice site!

2011-06-22 @ 08:21:49
URL: http://corneliusingelin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0