Reindeer horn

2011-04-28 @ 21:20:19


(Linne Monki, shorts H&M Conscious collection, halsband Vero Moda)

Hejsan! Jag har haft en allmänt seg dag i skolan, men sen vände det när jag var på cell grupp i kyrkan. Cell grupp är som en liten grupp där man ber och läser bibeln tillsammans. Joy, som är ledare i den gruppen är höggravid nu och lilla Lily kommer när som helst! Äntligen kommer jag ha någon att hälsa på på bb!
Och sen fortsatte dagen att vara bra! Mamma kom hem med massa saker från årets taxfree mässa! Hon är ju flygvärdinna och då måste de testa alla produkter de säljer på taxfreen. Det betyder perfymer, godis, smycken och krämer för månader framför!

Nu ska jag ut och spela fotboll med barndomsvännen Alice, det har visst börjat bli en vana, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0