Påsklov!

2011-04-15 @ 11:33:00


Lycklig tjej nr 1!
Så har man äntligen avklarat den sista veckan innan lovet! Vi hade projektvecka så jag har bara haft teater en hel vecka. Skönt kanske ni tänker men tufft var det. Att spela clown i en vecka är kraftansträngande, haha.
Nu är det iaf över jag har en Indien resa att se fram emot! Idag ska jag packa för fullt! Ska även fira min bästis som är som en bror för mig, ANDY! Han har fyllt år så Linnéa och jag ska fixa ihop något roligt!

Om 26 timmar sitter jag på planet....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh du får ha det så himla härligt i Indien :D Hoppas ni får en kul resa!

2011-04-15 @ 18:23:27
URL: http://gummesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0