Today's schedule

2011-03-01 @ 13:27:56
Vakna, äta, blogga, packa, ner i källaren, äta, springa till tunnelbanan, träffa kompisar, ha kul, bli piskad av gym coachen, svettas, åka bil 1 timme, plugga, checka in på hotellet, sova....

Japp, det är vad som händer idag. Nu ligger jag på att träffa kompisar! Och sedan slöpa mig motvillig omt gymmet... För en vecka sen gick jag för att frysa mitt gymkort. Det slutade med att jag kom ut och hade bokat en träning coach, suck. Rackarns va bra de där biffiga nännen bakom disken är bra på att sälja!

Men ikväll blir det lite roligaste. Pappa och jag ska åka till strängnäs. Bo två nätter på hotell och jag ska rida islandshästar! har saknat ridningen otroligt sen jag slutade för 2 år sedan. Skojsigt!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh strängnäs :D Så underbart mysställe ;)

2011-03-01 @ 20:17:31
URL: http://teservis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0