Home and sick

2011-09-13 @ 12:34:26
Idag är jag hemma från skolan. Vaknade med bultande huvudvärk och lite feber. Ska nog ändå dra mig upp ur sängen för att vara med på en redovisning vi har idag. Få det gjort.
Ja vad har hänt den senaste veckan då? Jag har varit på en helt underbar encounter hela helgen. Ville alldrig att den skulle ta slut!
Var på ett planeringsmöte i kyrkan till det är vår tur att ha ungdomscafét om två veckor! Det kommer blir sååå bra! Uthärdar skolan varje vardag. Gymnasiet är verkligen inte min grej måste jag säga. Mycket av det känns så otroligt onödigt att kunna, när man vet att man aldrig kommer behöva det. Aja, uthärda Fanny!
Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tycker din blogg är toppen! Måste ställa en fråga: jag jobbar själv som modell o funderar på att byta agentur. Får du bra betalt för dina jobb på nisch? Jag får nämligen mest produkter o om jag får pengar så är det ganska dåligt betalt så jag undrar om det är samma sak för dig lr om det är min agentur det är fel på. Uppskattar verkligen svar!

2011-09-15 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0