sundaay!!

2011-10-16 @ 09:22:58
Morgon alla! Ett väldigt stressigt inlägg blir det här. Ska dra till kyrkan nu! Men först en snabbis ut med vovarna. Har en biljett till britney spears konsert idag, som jag inte vill gå på. Ska försöka få den såld till innan kvällen, annars får jag väl gå in en sanbbis. Joe Jonas är förband. Men är inte så sugen på att stanna kvar tills Britney kommer.
Ha det bra så ses vi senare!
Ps. såg precis att blogg.se fixat ett blogg-app! Hur bra som helst ju! Kan nog blogga lite mer då än vanligt. Mobilen har man ju alltid med sig!

Kommentarer
Postat av: mm

Tack för svaret!:) Jag är lite inne på att byta till Nisch för jag tycker dom verkar som en seriös agentur men endå har det här personliga som dom mindre agenturerna har. Trivs du på Nisch? får du mycket jobb? förlåt att jag frågar så mycket men vill vara säker på att jag fattar rätt beslut :)

2011-10-16 @ 17:25:49
Postat av: MM

Tja, du visst i en Engelsk gymnasie hur skiljer det sig ifrån andra gymnasien och vad studerar du?vad vill du bli när du blir äldre? kram

2011-10-16 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0