Q & A

2011-10-10 @ 10:37:00
AnonymHej tycker din blogg är toppen!
Måste ställa en fråga: jag jobbar själv som modell o funderar på att byta agentur. Får du bra betalt för dina jobb på nisch? Jag får nämligen mest produkter o om jag får pengar så är det ganska dåligt betalt så jag undrar om det är samma sak för dig lr om det är min agentur det är fel på. Uppskattar verkligen svar!
.
A: Hej! Jag tror inte att det är agenturen det är fel på. Så vitt jag vet så är det lika för alla i branchen. Man måste först slita för att få ihop en bra portfolio innan man kan börja få pengar. Jag tycker också att det är väldigt konstigt i tanke på att man jobbar men inte får betalt. Det beror på den tuffa konkurensen. Vissa är villiga att ta hur många gratis jobb som helst bara för att de älskar jobbet så mycket. Men om du jobbar upp din portfolio och skapar kontakter när du jobbar tror jag det kommer gå uppåt!

Kommentarer
Postat av: MM

Tja, du visst i en Engelsk gymnasie hur skiljer det sig ifrån andra gymnasien och vad studerar du?vad vill du bli när du blir äldre? kram

2011-10-13 @ 19:24:56
Postat av: Anonym

Tack för svaret!:) Jag är lite inne på att byta till Nisch för jag tycker dom verkar som en seriös agentur men endå har det här personliga som dom mindre agenturerna har. Trivs du på Nisch? får du mycket jobb? förlåt att jag frågar så mycket men vill vara säker på att jag fattar rätt beslut :)

2011-10-15 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0