Kort och bra

2011-11-28 @ 22:24:00
Ni ANAR INTE hur skönt det är med kort hår! Hade tänkt att spara den här looken till att jag var gravid och mamma (haha), men det gick inte att vänta. Efter 6 timmars plugg igår ville jag göra något roligt. Så då bad jag mamma dra fram saxen och klippa av mitt hår. Impulser är bra, ibland, men jag har ingen respekt för mitt hår säger jag bara. Tur att det blir bra i alla fall! Vad tycker ni? Stor skillnad från förrra höst/vintern då jag hade hår ända till midjan!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så fin du är, saknar dig <3

2011-11-29 @ 21:52:24
Postat av: Elin

Kort? Kallar du det kort? Det är så roligt att när någon som du som har haft jäkligt långt hår ett tag kan tycka att det är kort, medan jag som haft kortare tycker DET är LÅNGT!.

2011-12-17 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0