8-11-11

2011-11-08 @ 14:07:38
Hej hej! Jag sitter här och äter buljong. Gott? Sådär faktiskt. Min förkylning som aldrig verkar ge sig har blivit värre, igen. Så idag är jag hemma från skolan. Kollade på schoolsoft och såg att första gången jag sjukanmälde mig för den här förkylningen var för 8 veckor sedan! 8 hela veckor! Förra veckan kollade de med röntgen om det var bihålsinflamation, men det var det ju inte. VAD kan det vara? Jag brukar aldrig gå och dra med en förkylning så länge...
Mer än så händer inte just nu. Jag och florens har kollat på monsters inc och snart kommer mamma hem från en vecka i Aruba. Lyckosten. Juste! En sak har faktiskt hänt. Det trillade in fler bilder från en plåtning i somras som ni bara fått se två bilder av. Lägger upp dom imorgon!

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Psst, Fanny. Läs min blogg. Tror du kommer bli glad, eller jag hoppas det :)

2011-11-08 @ 21:19:45
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0