Nature So Nature

2011-05-30 @ 23:20:01

Picture by Linnea. Bild tagen på Ekerö

Go'kväll mina damer och herrar!
Jag har myst hela dagen! Spenderade ca 20 minuter i skolan där det inte fanns någonting att göra. Då fyllde jag istället dagen med kompisar och fika, promenad på stan och städning hos syrran och svågern i lägenheten de flyttar ifrån på Lördag.

Nu ska jag försöka somna innan 12 slaget. Ska upp sjukt tidigt för att sitta på FN möte hela förmiddagen. Någonting som Linnea dragit in mig i. Tydligen så är skådesplaren Monique Coleman FN representant och befinner sig just nu i Sverige. Känner på mig att jag kommer få tillbaka av adrenalinet några år tillbaka, Monique var ju nämligen en av huvudrollerna i High School Musical..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0