Kraften i en dröm

2011-05-06 @ 23:11:52
Hejsan! Just nu vet jag verkligen inte vilken energi jag går på. Sovit sjukt lite hela veckan. Igår kväll åkte jag och Linnéa till Uppsala för en återträff med Indien teamet! Jätte kul att träffa alla igen! Vi delade massa roliga minnen och självklart alla 1000 bilder alla tagit. Kom hem någongång på natten och sen var det upp tidigt imorse igen. Idag började nämligen konferensen "Kraften en dröm" i Södermalmskyrkan! Massa inbjudna talare från hela världen är där. Så hela helgen kommer tillbringas i kyrkan. Kan det bli bättre?!

Och imorgon.. åhh va jag ser fram emot det! 20.30 i Södermalmskyrkan börjar konserten! Om ni inte har hört talas om Matthew Johnson kan jag säga en sak: GÅSHUD. En artist/dansare från USA som kommer till församlingen nästan varje år. Men självklart är det inte bara hans extrema talang som jag tycker är bra utan också att han ger allt till Gud. Han gör Guds vilja med sin talang. Grymt.

Matthew Johnson & Beyonce:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0