Handsmycke

2011-05-09 @ 18:53:04

Handsmycke, H&M.

Det här handsmycket köpte jag idag! Fint va? 70 kr gick den på. Bilden är inte helt rättvis för den är en aning ljusare. Är super nöjd verkligen!

Vad har man mer gjort idag? Gått barbent! Super fint väder idag! Har också klätt ut mig till man eftersom jag håller på att filma in en film här hemma... ska nog inte gå in så mycket på det, hehe.

Och slutligen, vad ska man göra ikväll? Ta tag i listan på allt plugg som måste göras? Eller kanske cykla in till stan och hälsa på min syster? Gillar det sista. Och sen uppesittar kväll med F.R.I.E.N.D.S! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Becka ^-^

SÅÅÅÅÅÅ FIIIIIN <333

2011-05-19 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0