I'm back

2011-03-24 @ 23:01:28

Picture: Carolines Mode

Japp, det är jag!
För er som undrat vart jag tog vägen så har jag varit sjuk och haft extremt mycket i skolan!
Men en sak har jag gjort som varit hej dundrans kul! Jag har varit på NEVER SAY NEVER premiären! Kan kort sammanfatta det med: Tårar.
Jag grät så sjukt mycket! (av lycka alltså) Efter filmen stod jag utanför bion för att försöka återhämta mig efter filmen. Då kom några fyllisar från texas och sa "Oh hey, we gotta tape the worlds biggest Justin Bieber fan!" och så började de filma mig och ställa frågor. Jag kunde inte ens få fram ett ord för att jag grät så mycket, haha.
För er som inte sett den eller funderar på att se den, SE DEN! Rekomenderar den starkt!

Jag lägger säkert upp något bild från igår senare.

Justin Bieber


Kommentarer
Postat av: Baseba Yemane

Hejsan svejsan vacker!



Jag måste bara fråga vart hittar jag den vita toppen du har på bilden här åvan? Cpgaletfint!



Skulle uppskatta svar! Kramis :)

2011-04-07 @ 12:32:44
Postat av: Fanny Österlund

Hej!

Den är tyvärr inte min. Det är stylisten som väljer vilka kläder jag ska ha på mig på visningen. Men jag kom ihåg att hon hade gjort den själv! Hon hade bara en lite slapp vit tröja så sydde hon på fransarna! (:

2011-04-14 @ 09:17:05
URL: http://fannyosterlund.blogg.se/
Postat av: Baseba Yemane

FY FAN VAD BALL!

Nu fick jag en idé´, tacktacktack fina du!

2011-04-15 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0