Tjugoandra Juni

2011-06-21 @ 00:49:09
Hejsan superstars!

Eftersom jag försvann några dagar kan jag kort sammanfatta de senaste dagarna med några meningar: NYC saknar jag galet och är rätt så sur på Sverige för tillfället, Linnea är den bästa bästisen någonsin, jag ska börja rida igen kom jag på när jag stod och klappa en häst på times square förra veckan, casting avklarad idag, mysdag med pappa ute på saltsjöbaden och tänkte nyss tanken på att jag inte hade kollat NAKKNA's webbshop än. SÅ det gjorde jag!
Några få bilder har kommit ut, så klicka >HÄR< om ni vill se mina ben och armar i kläder (ja, inte mer än så faktiskt) ;)
(länken är på reparation)

Kommentarer
Postat av: Siri

Nämen! Visst vare du som fick sjunga i micken på Skansen nyss? Tyckte att jag kände igen dig.

Måste bara fråga, när började du köa för att hamna så långt fram? ;-)

2011-06-28 @ 21:19:24
Postat av: Anonym

Bara så du vet så har classe-kinzakenza.blogspot.com har skrivit om dig!

2011-07-05 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0