New York plans

2011-06-07 @ 16:39:48
Hej svejs!
Just nu sitter jag och moder min och planerar lite inför New York resan. Så mycket att göra! Ska snart dra iväg och köpa lite småsaker, jag är nämligen bäst på att slarva bort hörlurar. Tredje paret borta och det är bara från denna vår! Men innan måste ska jag skriva ner adresser till olika shopping stråk och massa sevärheter. Taggaaaaa, på torsdag åker vi ju!
Annars då? Jag har inte uppdaterat så mycket så bloggen på ett tag, men det är för att jag är så upptagen med att leva livet. Sommaren är ju faktisk här! Tog en mysig promenad med Linnéa idag runt hela djurgården, igår hade vi Indien party med familjerna, satt vi sjön hela kvällen, tittade på the notebook, låg uppe hela natten och pratade, min föda är glass, springer barfota på gräset, picknick, ja ni fattar... SOMMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0