. Fifth Av.

2011-06-15 @ 03:56:13
Picture: me, by my Mom

Tiden rullar på, alldeles för fort. Bara en och en halv dag kvar i storstads paradiset som jag inte kan slita mig ifrån. Mamma och jag har varit riktigt usla turister må jag säga, skippade frihetsgudinnan faktiskt. Jag påstod att det bara var en gammal staty och att vi lika gärna kunde åka ner till Soho och köpa de sista presenterna. Och så blev det, och kvällen avslutades med en vistelse på New York klassikern "Baltazar" där vi skålade och åt. Imorgon MÅSTE vi till central park som vi inte hunnit med hittills. Ska även finnas ett museum som har en utställning om Alexander McQueen vilket lät väldigt roligt. Vill verkligen inte åka hem. Trivs så bra här. Fast jo, en sak saknar jag förfärligt mycket. Min andra halva, Linnea. Saknar dig så det värker i hela kroppen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hjälp vad söt! <3<3 Saknar dig meeer!

2011-06-15 @ 14:50:26
URL: http://linneaekvalls.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hjälp vad söt! <3<3 Saknar dig meeer!

2011-06-15 @ 14:50:33
URL: http://linneaekvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0