Birthday Girl

2011-07-31 @ 00:35:14
Call me miss birthday girl! Japp, idag är jag 17! ÄNTLIGEN. Känns som att alla växer ifrån mig, haha.
Vaknade med en intågade familj som bar på ballonger, blommor, frukost på sängen och presenter.
Men idag ska jag göra det härliga ordet, JOBBA. Tråkigt? Nej, jag gillar visst plåtningar så pass mycket att jag offrar min födelsedag ;)
Call-time är kl 10 som jag tänkte passa på minuten. Det sägs att mitt hår kommer vara STORT med fräck sminkning. Vet inte riktigt hur länge vi kommer hålla på så jag planerade inte in något mer idag för säkerhets skull. Men imorgon kommer släkten hit och sen blir det väl senare i Augusti någonting med alla kompisar.
Dags att rusha, ciao!




Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis Beauty! Hoppas din dag var alldeles förtrollande och att den blir minst lika bra imorn med din fina familj!



Pussar och kramar

2011-07-31 @ 23:38:22
URL: http://munozsofia.blogspot.com
Postat av: Olivia

grattis i efterskott! :D

2011-08-07 @ 22:31:28
URL: http://teservis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0