Frågor & Svar

2011-07-22 @ 11:40:00
Anonym: Hej! Skulle du rekommendera Nisch Management som agentur? Kan inte du skriva ett litet inlägg om dina modelljobb och så? Kram!

Svar: Hej! Nisch är en bra agentur. Det jag gillar med den är att man kommer närmare sin bokare och att det inte är så många modeller i agenturen. Jag kan inte säga att Nisch är bättre än någon annan agentur eftersom jag bara varit med i den. Blev scoutad av Stockholmsgruppen förra sommaren och funderade då på att byta just för att den är mer känd. Jag var där och tog test bilder, men kände inte att det var i den agenturen jag hörde hemma. Nisch kändes mer charmig! Kan absolut rekommendera den!

Mina modelljobb... jag började ju när jag var 14 år. Sedan dess har det varit visningar och plåtningar för tidningar, magasin, webbshoppar, lookbook's, test pltåningar, hemsidor och en hel del castingar. Det roligaste har nog varit för Nelly.com i vintras när jag åkte ner till göteborg och spelade in en nyårs film på ett slott hela dagen ända in på natten.

Om ni har frågor, ställ dem så svarar jag.


ph, från en plåtning för TOKION.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är ju så snygg!

2011-07-22 @ 12:16:51
URL: http://munozsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0