Hello Hurricane

2011-07-30 @ 12:52:32
Switchfoot spelas i högtalarna samtidigt som jag vaknar till liv från gårdagens spektakel och försöker klura ut vad jag ska hitta på idag. Vi hade riktigt kul igår. Europakonferensen på Livets ord har blivit som en årlig tradition för mig. Träffade många som var med på Indien-resan i våras, köpte massa bra skivor, klappade kycklingar på barnens minizoo, ville hoppa i hoppborgen men tänkte att där gick gränsen, var på det mötet med ca 4000 pers som jag själv räknade ut och kom sedan hem sent i natt efter Mc drive-thru på hemvägen.
Casting står först på schemat, men jag är så otrligt osugen på det just nu. Hoppa in i klackarna och leta runt med GPSi stan, orkar verkligen inte idag. Haha, värsta i-lands problemet.
Kanske vore inviga Jeffrey Campbell klackarna ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0