My 2010

2011-01-02 @ 00:04:26
Så var 2010 slut och 2011 börjat! Nu ska jag försöka tänka tillbaka på detta händelserika år och föröka få med allt...

Våren...

Året började med en Thailand resa med mor min, hela våren slet jag i skolan så jag knappt hade något liv, hade två vandrande pinnar som fick barn och rymde ut i hela lägenheten= blev skit rädd och kastade ut alla från balkongen (förlåt!), gjorde mitt livs satsigaste skolarbete med en film vi jobbade på i över 44 timmar, blev Justin Bieber fan, den dystra plugg våren avbröts med en klassresa till underbara Barcelona, flyget hem blev inställt pga askmolnen och klassen blev fast i Prag, hemresan till Stockholm bestod av halsfluss och feber, blev uttagen till skolans fotbollslag (WHAT?!)

Sommaren...

Jag och några kompisar köade 42 timmar till Twiligt fan event, jag anordnade min systers möhippa, rik klass som vi tydligen var så hade vi pengar över efter Barcelona resan och åkte till Utö, jag gick ut 9:an nöjd med min insats 295 poäng, min syster tog studenten, 3 dagar efter det gifte sig min syster med världens bästa Michael och jag var brudtärna, hamnade på Stockholm street style, jag hade en av de roligaste dagarna i mitt liv på twiligt fan event då jag kastade rosor och gosedjur till taylor och kristen (bilder finns över hela världen!) samt fick deras autografer och bild med Taylor Lautner när jag hoppade över säkerhets stängslet, hade otroligt mysigt på västkusten med pappa och Linnéa, var i göteborg passade på att ta en heldag på liseberg, var på eclipse premiären med Linnéa, var på allsång på skansen och kom på att Darin faktisk inte är så dålig som jag trodde, blev skribent på Jonasbrothers.se, badade nästan varje dag, började älska gamla stan tillsammans med Linnéa, råkade gå förbi en skivsignering med Darin och träffade samtidigt på Kenza, blev scoutad av Stockholmsgruppen, blev beroende av Ben & Jerry’s och Taco Bar, gjorde en sak jag aldrig trodde skulle inträffa; bokade en resa till London för att se Nick Jonas! Min mamma följde med som fotograf och det var den UNDERBARASTE SJUKASTE HÄRLIGASTE INTENSIVA LYCKLIGASTE dagen i hela mitt liv, blev scoutad av modellagenturerna News och Storm i London, åkte på semester med mamma till vackra Kroatien och blev pepparkaka, fyllde 16 år, gjorde en henna tatuering på min fot där det stod ”Nick”, Stockholm Fashion Week, hade den bästa sommaren i hela mitt liv, fick ett brev hemskickat med en signerad autograf från Selena Gomez (!!)

Hösten...

började Internationella Engelska Gymnasiet, fick massa nya fina vänner, köpte Iphone 4 och insåg att jag aldrig kommer byta tillbaka till en vanlig mobil igen, var på en mini konsert med Darin med Susanna, började med teater kurser på Calle Flygare, åkte till Uppsala och hade en rolig helg med Linnéa, firande min hund ”Florens” födelsedag med hundparty, badade i ett träsk, insåg att gymnasiet jag valt inte var ett chill gymnasium.

Vintern...

Var på Oskar Linnros konsert med Patricia och Susanna, träffade Kenza och hamnade på hennes blogg, började gilla kaffet svart, fick ett eftertraktat jullov, startade bloggen, min vackra mamma fyllde år, firande jul med min fina släkt, gav Linnéa en syrsa i julklapp, hade ett roligt nyår med massa kompisar och fest! <3

Modell jobb jag gjort under 2010:

H&M Style guide, Plåtning för tidningen Sofi’s Mode, plåtning för fotografen Patrik Thalén, Plåtning för mode magasinet BLEND, Visning på Patouf, Visning för Ida Sjöstedt, två plåtningar för nelly.com, Plåtning för magasinet TOKION och Hår visning för NOIR. Tror det var allt…

Och där var året slut!





Ph: Plåtningen för TOKION. Fotograf: Sara & Paulina Stylist: Hanna Holmgren Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Sheila

Wow vilket 2010! En massa & dina bilder är riktigt fina :D

Grym blogg som måste följas ;)



Ha det fint!

2011-01-04 @ 12:01:36
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: t

helt underbara bilder. du kommer gå långt :)

2011-01-17 @ 20:51:02
URL: http://whogivesadamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0