H&M Style Guide

2011-01-16 @ 09:48:00

PICTURE: H&M SYLE GUIDE

Tittade precis in på Nisch Management's hemsida och såg att min portfolio blivit lite påfylld! I våras fick jag äran att jobba för självaste H&M! Det var för deras style guide på hemsidan. En heldag med massa härliga stylister, make up atrister och modeller blev det! De hade byggt upp som en vit catwalk vi fick gå på. De spelade in en catwak film som kom upp på hemsidan samt tog lite bilder på kläderna!

Nu ska jag hoppa i klackarna och dra iväg på casting igen! Ha en härlig Söndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

vet du om den t-shirten från zara finns kvar? och hur mycket kostar den! fina blogg

2011-01-16 @ 12:17:51
Postat av: Fanny

@molly Nej jag tror tyvärr inte att den finns kvar :/ köpte den i somras, tror den kostade ca 150 kr. Tack så mycket!

2011-01-16 @ 16:52:12
URL: http://fannyosterlund.blogg.se/
Postat av: Linnéa

du är min idol

2011-01-16 @ 18:59:21
URL: http://linneaekvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0