In better thoughts

2011-02-10 @ 22:00:24


Pictures: By me

(Jeansväst hittad Mamma's gamla garderob, armband vet inte, låtsas tetueringar TopShop)

En hyfsat bra skolvecka! Jag har fått en ny skol kick efter jag kom hem från Colombia. Det är ju KUL att plugga! (kommer säkert ha ändrat mig om ca 1 vecka). Dags att göra lite matte och sen ska jag vara jätte duktig och ge mig själv 8 timmar sömn! (Sömn är verkligen lösningen till det mesta i livet har jag kommit på!)

OCH JUSTE! Ni som undrar vad som hände med uppdateringen på bloggen... Jag hade ju förberett massa inlägg till er under Colombia resan, vilket inte kom upp :( Och nu har jag varit sjuk och inte orkat uppdatera. Men nu kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0