The last two days

2011-08-02 @ 09:58:06
Fyllde 17
Såhär såg smink och hår ut på plåtningen. Tog 2,5 timmar att göra detta på mitt alldeles-för-tjocka-hår. Lägger självklart upp bilder när jag får dem.
Tog nattdopp
Åt och gjorde en pannkakstårta för första gången i hela mitt liv
Kalas för släkten betyder även att jag gjorde kladdkaksmuffins :)
En jätte bra födelsedag blev det. Firade i två dagar med olika personer. Var ute och åt med familjen och hade släkt partaj. Ska hitta på nått senare med bara kompisar.
Idag ska jag iaf ha ännu mer kul! Börjar med att ta en snabb shoppingtur in till stan. Därav möter jag upp min syster för att åka till inspelningsplatsen av programmet "True Talent". Vi ska vara i publiken! Vet nada av vad programmet går ut på men det ska nog bli super kul!
Sen ska jag göra det jag väntat på en hel månad. Möta upp Linnea på Arlanda. Hon kommer hem från USA idag! Saknat henne så otroligt mycket! Det ska bli en överaskning. Jag ska sitta i ankomst hallen ända in på natten när de anländer, med en t-shirt jag skrivit på. CAN'T WAIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0