Nakkna

2011-04-08 @ 19:09:33



Här är lite bilder från idag!
Om ni undrar vad jag håller på med på sista bilden så står jag över en värmefläkt, haha. Fryser alltid så mycket på plåtningar så det tog fram en värmefläkt åt mig (:
Var på plats kl 10, men det tog lite tid att rigga ljuset så modellen Alexander och jag satt ute och solade medans.
Hur som helst så plåtade vi för Nakkna, deras webbshop som kommer öppna snarast. Därför behövde jag inte sminkas eftersom ansiktet inte kommer med på bilderna. Blev bara posande med kroppen alltså (:

- Jag vet att ni läsare tycker att det är kul att läsa om hur det går till på plåtningar. Synd att jag är så rysligt dålig på att ta backstage bilder, ska bli bättre! Men om ni har några frågor så är det bara att fråga! -

Lägger absolut bilderna när de kommer ut! Väntar fortfarande på bilderna från plåtningen jag gjorde några veckor sedan, tålamod...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är jätte kul att läsa om! men nu fick vi ju nått att se framemot, bilderna från förra plåtningen :D

2011-04-08 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0