Backstage bilder från idag

2011-04-30 @ 16:21:02

Jag, Olivia och Makeup stylisten Sara


Olivia och en kille som jag inte kommer ihåg namnet på (hemskt ledsen!)


En väldigt otydlig bild, men ni ser ungefär hur det kommer att se ut. På den här bilden alla fyra.


Jag


Som jag sagt tidigare, jag fryser alltid på plåtningar. Så här sitter jag och värmer mig i en tjock filt medans Olivia plåtas.


Olivia och jag. Glada tjejer efter plåtningen (:

Titta va jag har varit duktig nu! Backstage bilder! Nästa gång ska jag försöka få dem att se bra ut också (;
En kul och samtidigt lite seg plåtning har det varit idag. Jätte kul att plåtas med Olivia som också är från Nisch. Vi har träffats på flera castingar och gick även visningen Patouf i somras, men det här var första plåtningen tillsammans. Fotografen hette Linn From och var STÖRT duktigt. Vi hade jätte kul!
På de flesta bilderna var det bara jag och Olivia, och fokuset var på ansiktet. Lite kul blev det också när vi fick reda på att Linn hade haffat upp några afrikaner på gatan innan plåtningen som skulle vara med på vissa bilder, haha.
Självklart så lägger jag upp bilderna när jag får dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

se där du fick några bilder, kul :D

2011-04-30 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0